Posted by: cipanpoke | June 29, 2009

My Wedding Invitation

SKUDAI-Wedding Card Size-Option 1

To all my friends, sorry for keeping this blog dead for nearly 7 months lol. So many things happened within the last 6 months which some are major things in my life. to cramp everything in one post would not be very friendly to the eyes, not to mentions ur brain hahaha so i’ll make it short n concise.

1. My Tiara broke down and cost me 1k+ and still broke down afterwards

2. Bought the new Honda City because of the reason mention in item no. 1

3. I got engage (woohoo!) on the…….21st of February 2009 (confirmed)

4. I’m getting married in about 5 weeks from now 😀

5. I’ll be doing my Haji later this year. (ok sile tutup mulut bg yg ternganga)

so….thats probably the reason why i havent update anything and also the fact that i lost my hp-pc cable haha

ok2 probably if i got any free time to write, i’ll fill in the gaps for u guys.

(ok its 7.02 dah time utk men gem nih, ah shit kantoi reason sebenar x update)

Now without further a due, I would like to invite all my friends to my wedding on the

15th August 2009 at No 6, Jln Batai 3, Taman Sri Pulai, 81110 Johor Bahru Johor

My childhood friend those from Sek Keb Bt 10 skudai – u know me by jep or “banduan 001”

Friends from SMKA JB – u know me as mat jac or mat jep

High School Friends from SAMURA – u know me as jep

Uni friends from UTP – also know me as jep

Friends from AXTAC – jep Tiara 371

Friends from my workplace PETRONAS Penapisan (Trg) Sdn Bhd – jeff/jep (ye, aku x de diskaun bile bli minyak)

and also those who know me from my friends or friend’s friend n so on n so forth.

please email me your contact number as my digi  number (016-7553783) dah kong so my new number would be 017-7799838, give me a call or sms or mms.

Drop me an email (cipanpoke@yahoo.com) of your current address and hp number, atleast bleh buat gathering utk kasi2 card wakakka.

Last but not least please spread the news. (frienster gampang nk post buletin tp ade error lak)

till then guys~

SKUDAI-Wedding-Card-back

click me for the real size


Responses

  1. alasan tak kukuh..pfft..boh song u..

    apa barang friendster jep..facebook arr skarang..

  2. lol kemalasan melanda jiwa wakakka

    blog ni pon nyawa2 ikan, ape lg facebook nnt hahaha

  3. facebook jamin x nyawa2 ikan (at least for da time being)..skalik ko lupa 360..sakan main mafia wars kat facebook

  4. Selamat kahwin jep… n.. tahniah

  5. Item no. 2 reason dia Item no.1…

    For Item no.3 & no.4 reason dia??? 😛

  6. waah! Congrats jep! (^_^)

    Hebat seh kau… bgus2.

  7. betul3… bukumuka rock!

    selamat mjadi suami org… tahniah!

    (gilak skema komen aku)

  8. haha tq2 jgn lupe dtg, yg jauh2 tu kasi la add bleh aku pos (pasti smp)

    pakcik: 360 sgt ssh utk dilupekan hehe

    mat: 3&4 reason dier bil air dh tggi hahaha

  9. haha jep, pasni ko updet lepas ihsan da beranak la pulak 😛 wakaka.

    ko repair tiara ko 1k+ jep? member aku angkat tiara second baru rm800 😛 wakakak~

  10. congratz jeppo~!
    bile mau kaasi kad daaaa…? 😛

    haah ler..tgu ko updet blog ni rse nyer 1thn skali kot..tu pon klu2 ade important event je ….huhuuh

  11. tahniah2…tp sorry myb xdpt g kenduri..eh pengantin pompuan ehsan 4 tegas tu ker???

  12. cuba upload skali belah kad yg ada map tu.. mkn langsat (sesat) kang bdk2 ni hehe

  13. intan: tq2, kad dah pas kat pakcik should reach korg by now

    kak yg side ade map tu lmbt sket haha

  14. nadh: wah hebat btol memory ko, yerp tu ehsan klas 4 tegas ar

  15. Hello Jep!

    Oad kat sini. BIG FAT Congratulations! Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.

    Register lah FaceBook ftw! Memang FaceBook winrar lah at least for the time being.

    Again, Congrats!

  16. *cough*
    uhh tersedut habuk kat blog jep

    tahniah encik jep. boleh saya pergi di belah KL saja? 😀

  17. abg aku nk kwin..sunguh ku tak sngka…heeee….

  18. he he he. Reason #2 adalah #1. Reason #3, #4 adalah banyak air. Reason #5? 😛

    (saje je nak menganjeng wpun dah tau LOL).

    selamat pengantin baru.. insya allah aku gi 2-2, since aku gi singapore tu (jadik) tapi balik ari kames.

  19. wah..jep nak kawen! =) congrates jep smoge menjadi husband yg soleh..amen =)
    aku xleh dtg maaf ehehe.. jauh diperantauan

  20. nad: bole jer xde halangan

    adek: dem ko wakaka, saje je, ko kne dtg 2-2 dek ko jd tukang guide org sesat nnt wakaka

    mun : ko x abes lg ker? isk2 lama sgt tuh :P, its ok xde hal nyer

  21. bila PPT nk wat lawatan ke ABF..nnt culik la ehsan ikut sekalik~


Leave a comment

Categories